110806

Är hemkommen från jobb precis och sitter i soffan och vilar lite. Ska snart ut på en promenad, tänkte jag. Idag har jag jobbat, segt men det är pengar! Dagens matintag har inte varit mycket och jag ber till gudarna att jag kan stå emot en hetsattack. Mamma har varit och handlat MASSOR av flingor och sånt som jag är så himla svag för...fan. Jag vill bara att det ska blir mörkt så jag kan somna. När jag kom hem fick jag en ångestattack och kände mig sjukt tjock...har fortfarande gråten i halsen och känner att det dallrar och är äckligt...jag hatar min kropp. Hursomhelst, dagens matintag var det:

Frukost: 1 ägg, 1 kopp grönt te
Lunch: 5 bitar naturgodis

Det var det! Står jag emot hets nu i några dagar så kommer jag vara så himla nöjd! Det har varit mycket varannan dag för mig. Ena dagen är jag jätteduktig och äter int mycket alls, dagen efter blir det hets och 2 fingrar i halsen :( Inte ok, men så är det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0