110811

Dagen började med att jag mådde skitbra! Gick ut och sprang ungefär en halvtimme och mådde riktigt bra! Körde lite benövningar när jag kom hem. Åkte till jobbet och jobbade på ordentligt! Mycket spring och fram och tillbaka. Till lunch åt jag några bitar naturgodis (inte så nyttigt, I know). Dagen gick bra matmässigt och när jag slutat jobba åkte jag hem och gick en powerwalk med mina tjejer. Vi snackade om allt och inget och det var länge sen vi umgicks alla 4. Vi gick tillbaka hem till mig och drack lite te. När tjejerna gick började hetsen. Jag hetsade allt möjligt..och såg ingen annan utväg än purge...så nu sitter jag här med snorfylld näsa och rödsprängda ögon. Är så besviken på mig själv eftersom jag har varit så himla duktig dom senaste dagarna och sen hände det. Men nu är jag ännu mer taggad på att inte faila. Min största svaghet är när jag är vaken sent på kvällen..då kommer suget smygandes. Måste bli bättre på att lägga mig tidigare ----> ingen hets. Jag ska fixa det! Jag har gjort det tidigare och jag kommer att fixa det! Nu ska jag gå lägga mig, ska upp och springa tidigt tidigt imorgon!


Kommentarer
Postat av: N

När jag känner att jag skulle kunna trycka i mig allt i skafferiet sveper jag ett stort glas vatten och borstar tänderna. Då mår jag nästan illa men känner mig mätt, det brukar funka för mig iaf :).



Hoppas att du har sovit gott och att idag går bättre!

Kram N

2011-08-13 @ 10:26:42
URL: http://hundrakilogram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0