110818

Riktigt bra dag idag. Började dagen med att försova mig en aning, hehe. När ja vaknade blev det en snabb kopp svart kaffe, medans ja sprang runt hemma o sminka mig, klädde på mig och fixade och trixade. Kom till jobbet och åt en halv apelsin och en till kopp svart kaffe. Jobb jobb jobb, sen var det dags för lunch. Tog med mig en liten burk tonfisk och en avokade, dränkte allt i örtsalt, mums! :) Till middag fick det bli 5 valnötter och nu sitter jag hemma, har precis rökt en cigg och dricker lite te. Ska strax prova mig på yoga. Hittade en video som heter "Biggest Loser Wight Loss Yoga". Har hört att den ska vara bra. Jag berättar hur den var efter att jag har gjort den!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0