110819

Gomorgon! Uppe med tuppen idag och det är skönt! Morgonvikten låg på 49,7..jag är nöjd! Har precis ätit en grymt god frukost bestående av 1/2 kiwi, 1/4 nektarin, 1 valnöt, 1 dl lågkalori yohgurt och lite kanel. En kopp svart kaffe på de! Ska säga er att ja är riktigt jävla mätt nu..jobbig känsla, men ja kommer stå mig till lunch så det är nice. Nu ska jag ut på morgonciggen (bästa ciggen på hela dagen!) och sen ska jag göra mig iordning för jobb. Till lunch har jag gjort en liten liten bönsallad, får se hur mkt jag orkar av den, förhoppningsvis inte mycket :p

Kommentarer
Postat av: N

Nu var det längesen du skrev! Hur går det för dig? Håll mig uppdaterad! :)



Kram N <3

2011-08-22 @ 12:19:30
URL: http://hundrakilogram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0