Ångest ångest ångest

Har haft gråten i halsen precis hela dagen. Igår vad jag med en vännina--->slutade med hets...vaknade imorse och hade lite ångest, men kände mig ändå stark. Drack 1 kopp svart kaffe och åt en skål med mjölk och flingor. Kom till jobbet och drack ytterligare en kopp kaffe. Fick världens energi och var inte ens hungrig till lunch. På eftermiddagen åt jag 1/3 nektarin och fick en helt hysterisk ångest. Hade gråten i halsen resten av jobbpasset, på vägen hem och nu sitter jag här...har städat lägenheten och gråtit samtidigt. Jag ska ut och gå en powerwalk och ska försöka gå minst 2 timmar...har inte ätit mer än nektarinen och så ska det förbli. Går ut och går, kommer hem och måste köra lite ben/rumpövningar. Sen ska jag sova, för om jag inte lägger mig på en gång så kommer jag börja äta.

Det var längesen jag hade sån här ångest faktiskt. Just idag känner jag att jag inte vill leva. Inte helt och hållet på grund av mat och vikt, utan bara rent allmänt att allt är så jävla jobbigt just nu. Jag har inte heller några pengar att köpa cigaretter för...då kommer jag att klättra på väggarna. Please kill me now, someone!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0