change of plans

Ångrade mig ganska snabbt på promenaden. Gick ner och köpte cigaretter. Sitter nu på min balkong och röker. Efterlängtat kan jag säga. Kollar massa recept i en tidning, kan man inte äta får man äta med ögonen. Sen tänkte jag att jag ska upp tidigt imorgon bitti och träna. Antingen promenera 2 timmar eller springa 1 timme. Sen blir det jobb och sen tränar jag nog efter jobbet också. Nu ska jag komma igång med träningen igen. Har kommit av mig lite, plus att jag har hetsat mycket och inte spytt efteråt. Nu går jag. Godnatt

Kommentarer
Postat av: N

Benbilden är bara fusk, jag lutar mig framåt när jag tar den. Står jag rakt upp och ner är de två korvar utan ett fint mellanrum :) haha Miss Lyckad.



Kram!

2011-08-10 @ 22:50:09
URL: http://hundrakilogram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0