Dagens

Frukost: 1 kopp svart kaffe
Lunch: 1/4 äpple
Middag: 1 kopp grönt te, 1/2 dl mjölk med müsli
Övrigt: 2 cashewnötter, 1 kopp svart kaffe

Helt ok, om ni frågar mig. Var ute på en powerwalk med en vän efter jobbet, blev en promenad på 1,5 h. Nöjd tjej. Plus att jag har jobbat idag. Sitter uppe nu och är förjävla hungrig, men jag ska inte äta ngt mer. Tycker redan jag har ätit för mkt idag..:/ har int vågat väga mig än...gör det imorgon bitti.

Sen vill jag få er kommentar om en sak. Ibland kan jag känna att ena sekunden ser jag jättesmal ut och känner mig smal. Andra sekunden känner jag mig fetast på jorden och vill bara dö. Sen när jag inte äter ngt på en hel dag, eller när jag äter extremt lite (som idag till exempel) så känner jag mig inte alls lätt, tvärtom! Känner mig mer pluffsig än vanligt och jag vågar inte ställa mig på vågen...hur brukar ni känna??

Kommentarer
Postat av: N

Jag kände mig så precis efter de dagar när jag hade moffat, även fast jag åt pyttelite i flera dagar efter. Det går över efter några dagar. Jag vet inte vad det är men känner igen det.



Hoppas att det känns bättre idag iaf :). Fortsätt kämpa! Kram

2011-08-10 @ 11:07:12
URL: http:// hundrakilogram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0