...

Ja, jag failade igen. Ja, jag är tjock och dålig och äcklig. Ja, jag ligger och har massa ångest. Fyfan! Fick för mig att ta 2 körsbärstomater. Det blev fail. Käkade lite jordnötter, sen blev det en macka som ledde till en till och en till och en till. Men jag gick bara upp 0,3 kg efter det, så det känns ok. Ligger fortfarande på 49. Imorgon ska jag ut och springa tidigt, hoppa på bussen några stationer längre fram så ja får in en promenad, jobba, gå hem och sen ut och springa. Och så ska det ta mig fan se ut varje dag denna vecka. Och jag ska inte äta ngt imorgon. Kanske ½ äpple om jag är sugen. Annars är det kaffe, vatten och tuggummi som gäller. Har redan börjat se lite skillnad på mina ben och det gör mig motiverad! Kom igen nu systrar, peppa mig och hjälp mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0