.

Jag är misslyckad, jag är tjock, jag är sämst. Jag checkar ut!

Kommentarer
Postat av: N

haha jag vill också gråta när jag tittar på mig själv, men av helt andra anledningar ;/. Du är inte misslyckad och tjock! Man har bra och dåliga dagar, mina senaste har varit helt okej men det kommer stunder då jag också känner att jag vill ge upp. GE INTE UPP! Ge dig fan på det här nu och kämpa! Du får gärna mitt nummer om du vill och behöver peppas, jag pratar inte med en enda människa om jag att håller på som jag gör och att jag väger mig varje dag. Tror att man kan behöva en liten knuff ibland av någon som vet hur jävligt det är, och ibland härligt när det går som man vill. Jag tror på dig, men istället för att inte äta någonting försök att äta ett litet mål mitt på dagen så får du inte sånt grymt sug på kvällen/nätterna. Som ja sa, ge inte upp :).

Vi kämpar tillsammans! Kramar N <3

2011-08-16 @ 11:36:28
URL: http://hundrakilogram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0