Fail

ikväll blev det fail. Har precis hetsat i mig lite för mkt flingor och mjölk (sa ju att det var min stora svaghet :/ ) Men imorgon är det ny tag. Har fortfarande 2 veckor på mig att gå ner dom sista kilona till målvikten och jag ska ska ska klara det! Jag jobbar nästan varje dag nästa vecka och då är det mycket lättare att klara av dagarna. Det är bara kvällarna som är jobbiga...det är då suget kommer. Jobbigt. Sitter i soffan med världens megaångest, men jag ska inte spy upp det jag precis ätit, jag SKA inte göra det! Jag har spytt nästan varje dag den här veckan och det är inte ok! Ikväll ska jag hålla allt äckel kvar i kroppen, och imorgon blir det powerwalk och nästan ingen mat alls. Och så ska varje dag se ut från och med imorgon. Så många gånger som jag sagt till mig själv att jag inte ska hetsa, men jag gör det ändå. Plus att jag lyckades stå emot ett hetssug tidigare under kvällen. Jag är så dålig!! Dålig dålig dålig! Nu ska jag lägga mig med massa flingor jäsandes i magen! Godnatt!!!

Kommentarer
Postat av: N

Tack. Önskar att det alltid var så och att det kunde räcka :).



Flingor och mjölk känns som ganska "bra mat" att hetsa, lite märklig positiv feedback, men tänk på det.



Kram N

2011-08-07 @ 12:01:11
URL: http://hundrakilogram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0