Skitdag

Vaknade, hade världens ångest, tog ledigt från jobbet för att jag inte ville sätta på mig kläder. Tog en sväng in till stan med några vänner för att dämpa min ångest lite, det hjälpte. När jag kom hem lagade jag lite bulgur med grönsaker och köpte med mig lite naturgodis. Åt allt i lugn och ro, fick ingen ångest efteråt och hets är det absolut sista jag tänker på just nu!! Känns riktigt skönt! Har inte vågat ställa mig på vågen och ja ska försöka o inte göra det, för det får mig att må dåligt när vi inte är kompisar. Nu ligger jag i sängen och dricker en kopp grönt te för att varva ner lite. Ska väl ut på en cigg snart och sen göra mig iordning för sängen...har gråtit så mkt idag och det har tagit på krafterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0