Yoga

Hahaha!! Skrattar åt mig själv! Måste se sjukt kul ut när en gröngöling kör yoga själv i sitt vardagsrum framför en mini-laptop! Började så fint med Biggest Loser yogan, men efter kanske 7 minuter började videon lagga. Förbannad som jag blev gick jag ut på youtube och letade efter några yogavideos. Hittade en som jag tänkte att jag skulle prova. Jag orkade i ungefär 15 minuter..nu är jag svettig som en jävla gris och har asont i kroppen! Fast sådär skönt ont som när man han tränat och blivit riktigt trött! Jag har iaf provat på det och det är något jag ska göra lite varje dag hade jag tänkt. Jag är ju smidig som ett kylskåp, så ja kanske inte ska sträcka mig det första jag gör. Men jag kan helt klart rekommendera det för er som inte gjort det tidigare!!! Nu blir det lite ben, mag och rumpövningar och stretch på det, sen blir det sova för mig. Och jag är inte alls hungrig btw, vilket var typ 100 år sen jag inte va på en kväll! Grattis till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0